torsdag, april 06, 2006

Solen skiner!

Ta på fan! Idag är en bra dag..

När jag gick ut till bilen varken regnade haglade eller snöade det.
En svag antydan till solsken och rätt behaglig temperatur satte känslan.
Visst, bilen var igenfrusen och jag fick skrapa fönster..
Ok, skrapan låg i toyotan som är död..
Men det är lugnt. Toyotan stod bakom Audin och tjejjen i balkongdörren.

Blev lite sen till jobbet idag, men det gör inget.

Fick ett samtal från en användare när jag gjorde mina mackor.
Han ville veta hur det gick med hans döda dator.
Vad ska man säga? Den är fortfarande död..


Hittade några cheeze ballar i diskstället.
Funderade lite på hur dom kommit dit, gissar på tomtar eller vättar kanske.
Tjejen trodde det var för hon haft skålen där när hon hällde upp igår. Låter lite långsökt tycker jag, med tanke på att hon först skyllde på mig..


Katten fick dom och hon tackade ju inte nej direkt!
Den där äter det mesta, rätt rolig faktiskt..
Jobbigt bara om man glömmer nåt framme.




Bortsett från ett jobbigt samtal av privat karaktär som jag måste ta tag i idag så känns det lovande för en gångsskull!

Dagens ordstäv:
Memento Mori.

Det ni, det sitter bra!

Inga kommentarer: