onsdag, april 26, 2006

Den lille gnällige!

Vart lite tomt på bloggfronten från min sida på senaste.
Detta inte på grund av att jag varit mindre gnällig, eller jaa kanske lite då.
Men mest för att det har varit för jävla mycket på jobbet rent ut sagt!
Kollegor som självklart ska hjälpa till att dela bördan när vi är 2 pers på 5 pers jobb försvinner på möten och uppgraderingar, serverrumsmys och annat.
Slump?
Ja visst, det är det säkert.
Ovanligt många uppretade användare som ringer?
Absolut.

Men men, snart är det tillbaka på -1 av oss 5 iaf.

En sak som däremot faktiskt retar mig och oroar är den väldigt ofta närvarande huvudvärken och smärtan på ögonen, eller iaf det vänstra.
Detta är något jag uppmärksammat sedan den smärtsamma kattmatsincidenten..
Säkert en slump, men lite oroande ändå.

Smärtan är liksom ovanpå ögat och det gör ont att peta på det och lite att röra på det med.
Detta gör sig väldigt påmint under morgonen..
Verkligen en sån sak man vill ha som gratulerar till ännu en seg morgon att släpa sig ut sängen och påföljande ofrånkommliga arbetsdag!
Men det går nog över, har haft inflammationer i ögonen förut när jag varit sjuk som känts liknande så jag avvaktar ett tag till.
Undrar om det blir komplikationer hur det går med hemförsäkringen, min adressändring hade inte gått igenom ännu så krasst sett hände ju detta hos min flickvän och inte hos mig.
Tur man har drulle. Hoppas den är kvar iaf!

Sist vill jag utlysa en liten tävling.. Jag ska ha nytt namn på min filserver!
Tjejnamn är att föredra, men inget krav.
Låt idéerna flöda!

2 kommentarer:

robin engström sa...

namnförslag:
klitty
vargen
siri
exnod01

Anonym sa...

edirad01
Berta
Miranda
Brunius

/Garp