fredag, mars 17, 2006

Oron ökar

Hela dagen igår gick jag och hade en dålig föraning om ikväll.
Den är kvar..
Känns som att det på ett eller annat sätt kommer bli väldigt obra.

Inte för att det är mycket som känns bra hela tiden, men den här kvällen hade jag ju sett fram emot så mycket. Nu känns det bara skit.

Ska nog kapa kvällen lite genom att äta middag med mina föräldrar, dom ville visst det eftersom dom är bortresta på min födelsedag..

Inte ens förfesten känns bra.
Förfesten känns definitivt inte bra!

Fan.


Köpte en ny ring till örat igår också, känns inte heller bra men det är ok för den är både grövre och större.
Lyckats ligga på det örat hela natten dessutom.

Skönt att kunna växla från min blackline bcr ibland.

Nu har jag piggat på mig lite och det verkar ha smittat av sig på viss hårdvara.

Nu funkar min mobil med, slut på anonymiteten.
Slipsdag idag, jag var den enda som höll det pga ett besök som vi inte skulle skrämma bort.
Jag skiter väl i dom sopgubbarna!

Nu jag mata mig munnen!

Inga kommentarer: