måndag, mars 20, 2006

Måndagen efter helgen

Idag var jag på jobbet 7.1 så heter det. Sex över på vanligt klockspråk..
Tjejjen skulle öppna på caféet så jag körde in lite tidigt, häftigt o inte va på jobbet långt efter 08 för en gångsskull..

Fredagen var en jävla bergochdal bana på många sätt. Men slutet gott allting gott och slutet blev helt klart gott! :)
Lördagen tillbringades i sängen, soffan och duschen tillsamman med tjejjen. Skön fortsättning på helgen helt klart..
Vi klädde bara på oss för att handla lite framåt kvällningen.

Söndagen mekades det med hojjen innan det spelades lite halo2 med Johan.

Hur kan skaderegleraren på mitt försäkringsbolag verkligen hävda att han tror jag kört med styret så böjt?
Jag blev rätt arg när jag pratade med honom..Han hade många konstiga idéer för sig den.
Man kanske inte behöver kunna svänga åt höger, vad vet jag...

Nu har jag iaf köpt ny styrhalva som ska dit. Den är RAK!


Ikväll ska jag vara hemma med damen, tänkte dra en flaska rött till maten hon lagar kanske. Är hon snäll får hon också lite gott..
Jag fyller år idag så hon ska ge mig present och grejer. Spännande!
Är lite nyfiken på vad hon har klurat på den senaste tiden..

Hittat en bil idag med som jag nog ska kolla på i helgen.
Kan man köra audi?
Går nog att förlika sig med tanken, den är ju dessutom blå metallic precis som nuvarande bilen så övergången mjukas nog lite om det blir köp.
Sen ska den gamla trogna toyotan avlämpas på lämpligt sätt med, men de får bli ett senare bekymmer..Vill inte få en glipa mellan bilar. Behöver ju trots allt en sån.

Inga kommentarer: