måndag, mars 27, 2006

Ny vecka ny bil ny halsont.

Var nere i malmö igår med tjejjen och köpade en ny bil.
Lång resa kort, allting gick bra ner även om vi blev lite sena.
Kollade på en Nissan Maxima modell jättebil på en mack i malmö.
Sen körde vi ner till Västra Ingelstad och kollade på Audin.
Den va fin, så efter varsin pizza och ett samtal från en orolig snart-inte-audiägare som ville sälja så köpte jag den.
Bra pris, bra bil, 8 nya däck, ok stereo.
På vägen hem blev jag blåst på 100kr av en tankautomat.
När jag pratade med mor senare säger hon bara "Vad ovanligt då.." och nu när jag tänkt på det så brukar inte automater gilla mig.
Det är därför jag jobbar med människor och inte maskiner, eller hur är det nu?

Annars gick allt bra hem också, snömodd och blask.
Audin knatar på bra, och är tyst och fin.

Idag ska jag byta batteri i larmdosan tror jag, den är lite seg..

Liten grafisk uppdatering:




I fredags var vi på afterwork.
Alla såg inte lika bra ut som andra.
En kollega, vi kan kalla honom Pierre poserar med en erotisk underton.













På macken där jag kollade på nissan har dom sjukligt blå belysning inne på toan!






Sen såklart ett par på min bil som jag tog nu påväg till jobbet:


Inga kommentarer: