fredag, mars 24, 2006

I-landsproblem!

Hjälp! Panik!
Tjejjen tvingar mig kolla på fler bilar i malmö så att jag har lite mer att göra där.
Bra.
Hon tänker åt mig.
Nu har jag hittat en fullutrustad blå Nissan Maxima 3,0 V6 -90 där nere också till bra pris som e helt nybes. och nyskattad. Skulle inte kosta så himla mycket mer i försäkring heller.

Tänk om jag kollar på bägge bilarna och så visar det sig att dom är skitsjyssta och jag tvingas välja!

Just nu lutar det mot att välja nissan, jag menar den är fullutrustad, 170 hästar och V6.. Dessutom känns den lite roligare och mer annorlunda än en audi 90..
Men tänk om det inte är en 90 utan en s2.. Oddsen är små, men tänk!

Oj oj oj..
Det tar ju iaf tankarna från dom nuvarande bekymmren i tillvaron en stund. Skönt!

Nej nujävlar ska jag jobba en stund till innan lunchen!

Inga kommentarer: