torsdag, mars 16, 2006

Jag, en hantverkare? Nejdå!



Står och ska meka upp en liten whiteboardtavla på mitt kontor och mitt i svordomarna över dom små jävla skruvarna som far omkring kommer jag på ett kul felmeddelande och ler lite för mig själv.

Var bara tvungen att dela med mig.

Funderade på att gömma ett meddelande bak på tavlan till den som plockar ner den.

Då kom jag att tänka på ett av mina felmeddelanden till ett mp3program jag skrivit..

"I pity the fool who don't know to burn as root!" lyder det..

Självklart är det så programmet svarar om man slänger på -b växeln och är !root.

Humor.

Hittade en skön bild med Mr T himself som jag slänger upp också.

Härligt med sånna tankar som kan lätta upp lite när föraktet för hantverkare drabbar mig själv och jag undrar vad jag förvandlats till när jag står och gör sånt här..

Inga kommentarer: