torsdag, mars 23, 2006

Istället för att som normala människor gå på lunch har jag redigerat min blogg nu och lagt till ett par -tre faktiskt- länkar här till höger.

Jag på last.fm - kräver väl ingen förklaring,
FreeBSD - för att det är ett så bra OS som förtjänar all uppmärksamhet det får! Speciellt såhär i linuxtider..
Och sist Dark Tranquillity - Helt enkelt för att dom är så jävla bra! ;)

Vidare börjar jag bli ruggigt nyfiken nu på audin jag ska kolla på i helgen.
Ska bli kul o se vad det är för nåt.
Trist om man kör hela vägen ner till malmö och det inte blir nåt, men samtidigt tänker jag inte medvetet köpa ett vrak ju.
Hela audi 90 S2 biten fortsätter att förvirra när tjejjens föräldrar tror att det nog snarare är en S2 än en 90 och inte tvärt om som jag tror.
Ska försöka komma ihåg att ringa bilprovningen och se om man kan skaka fram lite mera info om den.
Sen det där med försäkring ockå. Är ju intagen till sverige 1999, hoppas inte dom vill gå på det. Som en 1990 blir den billig och bra, bara 100kW hos vägverket dessutom.

Alltid kul med nya grejer. Ska nog bygga lite nytt ljud också om det blir ny bil.
Tankar kring en lös baslåda med steget monterat på sidan som spänns fast i bagagen har dykt upp. Vill inte offra en massa lastutrymme. Såg en bild på den här lösningen och det var ju sjysst.
Eller så bygger jag nåt i reservhjulsbaljan, den som lever får se.
Garanterat den som läser här med! :)

Nu känns allt rätt bra igen, gjorde inte det i morse direkt.
Höll på att knappt ta mig till jobbet ens. Helt ruttet allting.
Ska gå och köpa lunch och hälsa på tjejen nu med, sånt piggar upp!

Inga kommentarer: