onsdag, november 15, 2006

T minus 2 dagar


Nu är det två dagar kvar till spelningen med Arch Enemy på Kino!
Nästan så allt som inte är bra går att ignorera en stund..Nästan!

Men faktumet att jag är tillbaka i helldesks telefontjänst idag är svårt att släppa.
Vi har ju en plussjobbare som ska avlasta oss i helpdesk. Men han jobbar hellre med annat. Labbar med tunnisar, skrivare, script i skarpa miljön mm. Men vem kan klandra honom, helldesk är ju inte kul direkt..

Hittade en kul ring på H&M för ett tag sen iaf, jävligt hårdrock haha!
Den ska jag ha på mig när jag drar till Kino. OM jag drar till Kino.
Ingenting är säkert längre. alls.

Kanske kan fira resten av helgen med att rostskydda och kladda med toyotan också.
Då har den stått en vecka ute sen den svetsades. Vore ju trist om rostlagningarna redan rostat upp själva vid det laget..

Svårt o hinna med allt bara när man jobbar heltid pluggar 25% och vill träffa flickvännen ibland med..

Just nu: Arch Enemy - My apocalypse, bra skit.

Inga kommentarer: