torsdag, november 23, 2006

Morgonsvammel

Nu byter jag snart till blogger beta. Vore kul om dom lagade feedsen först kanske..
Men vanliga blogger är segt och långsamt, så är inte betan vad jag hört från mina hugade jobbarkompisar som bytt.
Beslutet är taget.

Som en annan notis har jag lyckats bränna mig på vänster handled, när jag just börjat bli av med det klassiska popcornärret(bra ärr dock) som suttit ett och ett halvt år. Saknar den där roliga anekdoten här bara, var helt enkelt så att jag höll på att tappa hela grytan med spaghetti i diskhon och valde att ta en för laget. Gjorde dock fruktansvärt ont, när jag bränner mig brukar det gå snabbt, nu tog det en rätt lång stund innan jag redde upp situationen. Kylde dåligt men körde med is senare, så nu känns det lite bättre. Vätskade sig klart igår också. hoppas jag..

Annars då?
Jo jag ska kanske börja jobba mer mot nät efter jul.. Inget är dock klart ännu och valet är mitt. Får se hur det blir.. Linux kommer äntligen upp @work.

Många sökningar som träffar min blogg, men inga lika kul som den om stor grov dildo så det orkar jag inte blogga om.

Ikväll ska jag nog med jobbet och kolla på filmen med Al Gore (vill inte säga Gores film, vet inte hur mycket han bidragit annat än med namnet ännu) An Inconvenient Truth. Tror den kommer vara riktigt bra. Ska se den med tjejjen sen också så det hoppas jag nästan!

1 kommentar:

Anonym sa...

växthuseffekten är en politiskt och vetenskapligt dåligt underbyggd "sanning" för att kunna kontrollera oss dumma människor.

sluta källsortera. börja elda.