fredag, november 03, 2006

Omklassning

Kommunarbetare och löst folk -> Studenter och löst folk.
Är förändringen jag ska ta nu.
Har idag varit på kunskapsnavet och kollat upp lite.
Våren verkar bestå av Ma C, Databaser, Psykologi A och sen 150 poäng till jag inte har bestämt mig för.
Kommer inte störa mina framtida studier eftersom vi som har gått tre år på gymnasiet har en pott på 80 bidragsveckor att ta av. Skönt!

Tänkte se om jag kan smälla in Webbdesign på 100p också, fick VG i gymnasiet men den hade annan kurskod, så kanske kanske..Har ju faktiskt pluggat databaser tidigare med, då i relation till dynamiska webplatser.. Sen kanske 50p filosofi eller naturkunskap/ekologi kunde vara mysigt.

Har alla papper jag behöver för att få mina futtiga 7k/mån här också.
Synd man inte har ett jobb där man kan komma in lite då och då och köra helger eller liknande.

Idag har jag avklarat första etappen på min svenska kurs också, snart iaf, när jag har skickat in uppgifterna ikväll! Sen är det bara 3x4 veckor kvar. Slut den 23;e feb är planen.
Hoppas jag orkar det i januari och februari med allt annat också bara.. Matte C är tung..

Idag ska jag försöka ha ett litet samtal med El mero mero.
Ska se vad han säger.

Doomsday Machine, bra skiva!Två veckor kvar till Arch Enemy i Karlskrona nu!
Vågar jag göra min sista urspårning på fyllan och köpa massa bandmerch?
Som student ska man väl va jävligt glad om man ens har råd att komma iväg och kolla.

Minns fortfarande lite sådär dum-romantiskt förra augusti då jag i samband med gates köpte In Flames merch för ~1000SEK..
Sen köpte jag ju annat också..

Dagens låt: Lamb Of God - Remorse is for the dead

3 kommentarer:

Anonym sa...

Matte C är faktiskt rätt så tung, men det går.
Lycka till!

Anonym sa...

men det är ju ändå bra att få allt gjort, så du kan läsa det du vill till hösten sedan

sner0 sa...

Jo, har redan läst matte C.. Nu är den dessutom på 100p, när jag läste var den bara 50. Hoppas det är positivt!