onsdag, september 20, 2006

Onsdagsblogg


Har idag lyssnat lite på den kommande skivan från Amon Amarth, With Oden on our side.

Måste säga att jag gillar vad jag hör.
Den får absolut 4/5 vikingahorn, man känner sig hemma direkt.
Den gränsar ju helt klart på högre betyg, men vill inte dela ut en femma av delvis principiella skäl. Så är det!

Runes to my memory låter desutom mycket som Fate of norns, det gillar jag.

Vidare så är min minimoto nu till salu om nån är intresserad. Bra pris utlovas. Kom med ett bud!
Jag har nämligen snöat in totalt på att köpa en mini quad och leka med i höst/vinter.
Skulle slängt med en skön liten film från i höstas under inkörning på volvoparkeringen i underbar dimma, men blogger stöder inte direkt videobloggning (ännu?). Jag orkar helt enkelt inte mellanlanda filmen på youtube.. Inte utan att det efterfrågas iaf! ;)
Har en bild på mig (som en liten prick) i dimman, men det känns inte så spännande att inkludera den.

Hittade en skön bild i lite lagom halvkass kvalle här med när jag letade efter bilder på minin..

Jag nånstans uppe vid fyren på norra öland.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fasen vilken härlig tur det var när vi var till norra öland förra sommaren, blir sugen på att köra hoj nu bara för det.

sner0 sa...

jaa, den var riktigt fin..
Många roliga stopp med lustiga tilltag också, precis som det ska va. Den där ican norröver är nog fortfarande chockad över mongona på hoj.. :)