tisdag, september 26, 2006

miniquad på inköp

Jaha, så litegrann spontanköpte jag en fyrhjuling igår då..
Tillfället kom till en bra auktion på tradera, så jag tog det.
Ska bli skitkul!
Med lite tur kan jag betala aset idag och sen sitta och vänta på det roliga dilemmat med hur man ska få in lådan i bilen.
Ska bli spännande att undersöka kvalitén (eller kanske snarare bristen därpå) på den.
Är samma motor som i minin, så där blir väl inga direkta överraskningar, ett rätt säkert kort med moderat effektuttag som säkert kommer pillas med ändå.
Valde bort dom vattenkylda modellerna även om dom har mer effekt, mer som kan rasa pga kina kvalle och mer som går sönder om jag planterar den i ett träd eller så..

Dags att annonsera ut minin lite snabbt för att se om den vill sponsra sin ersättare lite!
Ett litet kollage med annonsbilder förtjänar den väl ändå.



Nu såg det väldigt tattigt ut med så olika stora bilder hopklumpat sådär, men eftersom photos.blogger verkar könat ur så orkar jag inte göra om och göra rätt!
Sånt man får ta!

Inga kommentarer: