fredag, september 29, 2006

decisions decisions

Såg att jag fått mail från en kille som ville byta min hojj mot en Honda CBR954RR -02!

954;an är faktiskt jävligt fin.. ända sen honda kom med sin 924 har jag gillat deras designspråk.. Sen att nya cbr600RR och sedermera 1000RR är ännu läckrare är ju en annan sak..



Det värsta är väl ändå att jag tycker hans byte låter väldigt intressant..
Röd/svart matchar dessutom mitt skinnställ..sånt är viktigt för en som kör mc! haha..

Försäkringen även i basutförande verkar rätt dräglig med ca 17k/år för halvförsäkring.

Oj, vilka summor. Men det känns ju ändå helt ok på nåt sätt!
Vore kul att veta vad som händer premiemässigt när jag kommer in i 24+ segmentet i vår. Trots allt då den i såfall ska brukas..

Bad honom iaf återkomma med bilder och ett regnummer så jag kan ringa runt lite på riktigt och titta.

Vilken grej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

dom är sköna :=) vist kostar försäkringn en del men du får väll köra med av/på hella tiden annars :) du kan ju alla fall kolla på den

/dr Hossmo sa...

17 fakking tusen om året för halvförsäkring. Det får du ju en hdproj och en 360 för ju... är du galen eller?