fredag, september 22, 2006

Blodförgiftning dag 2

Idag känns det ungefär som vanligt både i armen och för övrigt.
Har inte ätit annat än en näve ris och lite cocosolja den senaste veckan men det är ok.
Fisken kommer, det vet jag.
Igår försvann Robban iväg med nån i lag syd men imorrn är det öråd, då jävlar ska han få!


Ehum.


Hängde med min mamma till öland igår och körde lite islandshäst med vagn, gick inte fort men var rätt trevligt ändå.
Hästen såg så kul ut i sin kroppsstrumpa och insektsskyddet på huvudet när han stod i hagen..

När jag kommit hem och ätit lite så tentade jag av sista kapitlet på matten som jag skulle gjort förra veckan (var ju så ambitiös och gjorde klart alllt redan på onsdagen, trodde jag). Fick efter en dryg timmes skrivande 5/7 poäng så den borde jag kunna räkna som godkänd.

``When I am dead, lay me in a hole
Raise a stone for all to see,
runes carved to my memory´´
Runes to my memory sätter sig så fruktansvärt denna sköna låt om vikingarnas krig i österlandet..Kan inte låta bli att gå och nynna på den.

Dagens låt får bli Bad Religion - White Trash(2nd generation)

Inga kommentarer: