måndag, september 18, 2006

Fuktigt och mysigt att cykla i dimma

Idag tog jag premiärturen på min nya cykel.. Känns bra..
Den ser likadan ut som den förra med vissa smärre modifikationer, somliga bättre andra sämre. Måste gått fortare att cykla än jag minns det för jag var här först, åtminstone i vårt rum.Då stannade jag ändå och pumpade däcken på vägen.
Var nere med tjejen hos mormor och morfar nu i helgen så köpte mig en ny cykel nu tillsist på vägen hem. Känns bra!

Tänker fortsätta lite på mitt inslagna spår och blogga lite musik.
Kommer en låt med Amon Amarth här som jag vart sugen på ett tag.
In Pursuit of Vikings.
Dessutom börjat kunna känna lukten av en release av deras nya album.. (du vet vem jag syftar på när du läser det här!)


Sen i fortsatt anda att ladda inför en resa söder till Kino så kommer en liten intervju med gitarristen och sångerskan i Arch Enemy.
Angelas makeup och annat i det klippet kan diskuteras, inget jag tar ansvar för.

-Edit: fimpar intervjun och hivar in det här klippet på gitarronanisten Amott istället!-



För den som sen vill höra Angelas sköna stämma i sitt esse, klicka här!

1 kommentar:

Anonym sa...

Amon Amarth är sköna som fasen, lysnar just nu albumet på With Oden On Our Side