fredag, september 08, 2006

äntligen fredag?

Igår skulle jag med flickvän gått på void och kolla på när snajdarn vände skivor.
Så blev det tyvärr inte, fick så fruktansvärt ont i ryggen (igen!) att jag mådde illa och bara ville gråta..
Nu är måttet rågat så idag ska jag ringa en sjukgymnast.

Imorse vaknade jag fem i sju och trodde jag försovit mig en timme, blev klar på fem blanka.
Klockan sju när jag skulle avtåga till jobbet så drog dom jävla målarna igång med högtryckstvätten på vårt hus, på vårt sovrum!
Den tvätten leker man inte bort som det lät, inte konstigt det..själva högtryckstvätten var ca 1m3 ju! Glömde dock ta bild på giganten när jag gick, var för trött.

Inatt drömde jag att jag och min flickvän tagit bilen till GBG. Sen stod vi på nån parkering och den ville inte starta.
Men händig och resursfull som jag är så hissade jag upp bilen nån meter i framändan och gjorde nåt under huven. Sen startade den på första försöket och gick som en klocka.
Tyvärr vet jag inte vad jag gjorde, för det var i det läget nåt började skrika och jama, och sen var jag vaken av att en katt stod i sängen och skrek i mitt öra för hon ville ut och bajsa eller vad hon nu gör om nätterna.

Ikväll är det kräftis på jobbet.
Kluvna känslor helt klart.. Men det ska nog bli trevligt ändå i slutändan, det brukar det bli! oftast...

Dagens låt; Bad Religion - Along the Way, lätt!

Inga kommentarer: