måndag, oktober 09, 2006

Roundup

Jaha, så var helgen slut.
Har inte bloggat då för jag har varit isolerad på en ö mellan kalmarsund och östersjön och ändå bara haft det allmänt lugnt och skönt..

I fredags roddade jag lite efter min fyrhjuling igen..
Enligt posten är den utlöst den 28;e av nån E. Eklund.
Söker man på eklund i kalmar får man 428 träffar.
Söker man på E eklund får man bara en träff..

Nu återstår ett snack med posten, kanske lite mer lurkande och sen ev. en polisanmälning..
Så jävla trist!

Ska ta och glassa bort till Bodyhole idag med och köpa en ny ring till örat..
Har blivit gängpaj i ena kulan på ringen jag köpte i våras så den bara trillar av.
Undrar om dom har nån garanti kanske.. Eller om man ska försöka hitta nåt annat kul där..

Helgens låtar är Sonic Syndicade - Zion Must Fall, Sonic Syndicate - Lament of Innocence och sist Sonic Syndicate - Prelude to Extinction!
[Sonic Syndicate]

Nu måste jag ha lite kaffe!

Inga kommentarer: