fredag, oktober 06, 2006

molande värk

Idag har jag ont.. Jävligt ont..
Vaknade upp med en sån smärta i bägge men framförallt den vänstra handleden, samma med vänster fotled..
Har funderat ett tag på om jag skulle ringa doktorn, blev rådd det på kommunhälsan om det blev värre. Men jag avvaktar nog ett tag först.
Är ju lite bakfull också faktiskt, även om jag tog det jävligt lugnt igår.
Var förvånansvärt trevligt för att vara på tattarkåren!
Fetishtema på Void.. det ni!

Känner mig som en gammal gubbe när jag går runt och har ont och är stel hela tiden.
Inget kul och nu vill jag inte mer!
Herr Doktor sa det kunde vara såhär i flera veckor..

Killen med hondan jag haft lite kontakt med har nu iaf bekräftat att han vill ha pengar imellan, som jag har misstänkt.
Närmare bestämt ungefär 40 000 sådana.. Så det blir nog ingen röd CBR954RR för mig nästa säsong. inte den iaf!

Denna eller nästa vecka börjar Dark Tranquillity spela in sitt nya album. Jag ser ett ljus långt där borta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt med bilden i sidan!

sner0 sa...

Man tackar!
Snickrat den själv faktiskt..får kanske börja ta med sånt lite oftare..