fredag, oktober 20, 2006

Jag ä int bitter!

Nu såhär när man sitter på jobbet och gläder sig åt att kunna slappna av lite efter att ha stängt nånstans kring 5 ärenden bara under fm så måste ju självklart en gammal klasskompis numera anställd i den privata sektorn komma och lägga smolk i min bägare!

Visar sig att killen som sjunger i Laethora har sin praktik på hans jobb..
Visst inte så fantastiskt i sig..kanske..hmm..

Men det närmsta jag kommer är en polares lillebrorsa som kom hit innan jul en vecka och med en gång konstaterade "såhär skulle jag aldrig kunna jobba".. men nähä! det säger du inte ungdjävel!
Jag har vart här i snart tre år nu... JAG VET!!

Men men.. jag är inte bitter.. lutar mot att jag snart kommer söka stimulans annanstans istället..
Här kommer det inte bli bättre, det är klartgjort gång på gång..
Orkar inte med alla korkade användare och annat skit man får kastat på sig längre nu!
Enough is enough liksom.

Dagens låt då..
Laethora - Black void remembrance (rough mix)
Inte vet jag om det finns nån annan version, men rough mix låter ju iaf lite tufft och tuff vill man ju va! :)

Inga kommentarer: