tisdag, oktober 10, 2006

Igår kom den!

Min ATV, numera kallat kwadd.

Roddade med posten en massa.
Slutade med att jag fick reda på att nån tydligen hade varit hos oss den 29;e och inte lämnat nån avi sen hade han satt vårt kollinummer också när han fick ett annat kvitterat!
GAHH!

Anyhoo..
Teaserbilder på kollit:














Var lite roligt innan beslutet att ta ut den ur lådan och knöla in den i baksätet togs.
Fick stå på locket, sen va saken lätt som en ost!

Var en spricka i plasten på ena sidan och där hade även en triangulär bit lossnat, men tror inte jag kommer orka bry mig om att klaga eller så. Nu vill jag köra!
I helgen ska det först bytas lite bensinslang och bränslefilter till riktiga grejer, en rensning av bensintanken och korrekt inkörning av kopplingen står också på schemat..
Saker ska göras rätt från början för en gångsskull! (konstigt vad jag verkar resonera ganska genomgående så nuförtiden..)

Inga kommentarer: