tisdag, oktober 17, 2006

Tisdagsvirr


Ojojoj..
I lördagskväll på förfesten innan RockVallen fick jag nys på nåt oroväckande..
Det finns en liveattraktion som krockar med Arch Enemy i karlskrona den 17/11!

Unholy Alliance!

In Flames, Lamb of God, Children of Bodom och Slayer!
i malmö. samma dag. inte bra!

Såg just att dom spelar i sthlm dagen innan, men att åka upp dit och sen ner till karlskrona känns inte realistiskt.

Har ju sett CoB live redan, men det gör jag gärna igen..
Konstaterade så sent som i lördags på dagen att jag fortfarande inte sett In Flames live och verkligen verkligen vill ändra detta.

Nu vet jag inte hur jag ska göra längre..

Arch Enemy har jag ju också velat se live så sjukt länge, och att höra Angela live vore ju en riktig höjdare!

Dagens låt:
Lamb of God - Now you've got something to die for!

Ha lite överseende med youtube, skiten har blivit nåt otroligt långsamt!

Inga kommentarer: