fredag, augusti 11, 2006

Seg morgon

Vaknade av alarmet på mobilen och var så trött att jag efter andra eller tredje snoozen funderade på att bara skita i att gå till jobbet.
Släpade mig iaf via omvägen genom köket till duschen och allt blev lite bättre..
Kommer ut från lägenheten i god tid för en gångs skull, bara för att upptäcka att det småduggar ute. blir lite deprimerad.
När jag kommer till jobbet verkar det helt öde, min vän och kollega som satt i helldesk med mig slutade ju igår så det blev extra tungt eftersom jag får sitta här själv idag.
Om folk kommer tillbaka som jag vill på måndag betyder det att jag kan evakuera mina grejer från helldesken och in på mitt kontor igen. skönt..

Folk är sena, borta på semester och inget kaffe klart ännu..

I eftermiddag kommer flickvännen hem, det ska förhoppningsvis bli mer än bara lite trevligt det.. Är kalmar stadsfest nu med så vi kanske tar en vända dit, annars har jag planerat en lugn kväll med Over the hedge på dvd-r och nån öl kanske.
Fick 4 Hell av chiefen tidigare i veckan som kan tänkas komma väl till pass..

Har pillat lite mer med layouten på bloggen i veckan också och även översatt lite rubriker och länkar som jag hade missat innan, hojta om jag sabbat till det eller missat en massa. Det senare vet jag att jag gjort..


Blivit mer och mer såld på Pathogens skiva Bloodline.. Gitarronani och sköna instrumentella partier korsat med en bra mängd growlande i dom lite ljusare tonerna framförallt. Spana in dom!
Från Perth i Australien tydligen..

Inga kommentarer: