tisdag, augusti 08, 2006

Santos L Helper


Vaknade i morse och frös och kände mig ensam och lite ledsen att jag var själv.
Första gången på rätt exakt 7 månader det händer så kanske inte så konstigt.
I kväll ska jag nog tvinga katten att sova i sängen -det brukar hon aldrig ha något emot när jag inte vill det- så kan jag iaf värma mig lite på henne.

Kanske stoppa i täcket i påslakanet med, men det verkar ju lite desperat..

Nån jävel har stulit min cykel när jag varit borta under semestern dessutom!
Förra gången det hände var snart ett år sedan, när jag skulle in och träffa tjejjen första gången och drog ett par snabba Slotts hemma och sen antagligen glömde låsa..

Bad move när man parkerar vid simhallen och högskolan har aktivitet utanför teknikum..
Hoppas jag kan skaka fram ett ramnummer till polisanmälan den här gången.

Nu är det dags för att börja jobba på att ringa av samtalen i kön som runnit över sen igår.. kul. inte..

Inga kommentarer: