fredag, augusti 25, 2006

Fy fan vad gutt!

Precis som rubriken lyder, fy fan vad gutt; nu är den här!
Årets första höstdeppression tror jag bestämt.

Har haft ont i ryggen i ett par veckor nu, riktigt ont.
Idag när jag gick bakom några unga friska och säkert även lyckliga gymnasister från bilen påväg till jobbet kände jag den komma, säsongens första halsbränna.
Den fick agera som den välbekanta droppen..
Det är så skönt, för då vet jag att jag har hamnat i spiralen och är påväg ner. Ofta fort!
När halsbrännan kommer känner jag som regel att jag har hur mycket som helst att göra både privat och på jobbet men hur mycket jag än gör får jag aldrig nåt gjort.
Åter är både jobbet och mitt privatliv lysande exempel på detta.

Igår fick jag lösa ut katten på sjukan igen.. Den katten lyckas med mer konstigheter än tom jag gjorde i mina glansdagar.. Men men, shit happens. Det får man leva med.
Syns inte riktigt på bilderna, men vilka pupiller hon hade efter narkosen och allt annat dom stoppat i henne.. Såg ut som en riktig knarkariller eller vad dom där små gråa tecknade figurerna man ser ibland heter..


Idag ska jag försöka pigga upp mig med lite svensk kvalitets hardcore medan jag försöker stänga 3 ärenden samtidigt..
Vad annat kan man göra.
Ska försöka musikblogga en gång, med följande video:

Fan vad jag längtar hem till wifebeaterlinnet när jag ser den! :)

Inga kommentarer: