torsdag, augusti 10, 2006

Rise and Oppose


Börjar bli tråkigt att bara handla till mig själv och just bara det jag behöver för stunden..
Misskalkylerade även lite på lasagnen, den skulle ju vara i ugnen 55-60 min. Mao ingen mat åt mig förrän kring 22..
Åt mig mätt på lite kakor medans jag väntade på att maten skulle bli klar. Gott..

Igår gjorde jag även nåt nytt..
Rakade mig med en Gul Bic. I ansiktet.
Det har jag inte använt engångshyvlar till sen jag var 15..
Har glömt min hyvel i bilen 15m bort varenda dag sen i måndags när jag kom hem, igår rann det över.. Orkar liksom inte gå ut dit och knöla mig in i bilen på den trånga parkeringen, så är det bara.
Var livrädd att jag skulle skära sönder hela ansiktet först, sen lugnade jag mig och sen när jag tyckte den var dålig på att ta nära huden fick jag till en skön vridrörelse som uppenbarligen var jävligt bra.. Efteråt kändes det bättre och mindre irriterat än med min vanliga häftiga hyvel med 3 blad..

Drog ner Slayers nya skiva -Christ Illusion igår, ska nog ta och provlyssna den idag.
Har aldrig varit nån jättefan av Slayer, alltid tyckt dom varit så skräniga.
Ändå var jag rätt förtjust i God hates us all när den kom..

I år kan ha varit sista gången med Gates of Metal, och jag var inte där..
Dels gick dom rätt hårt back och sen hela den här historien med Mayhem och en eventuell rättegångssnurra kring det så kan det bli tungt att fortsätta.
Men gott om PR får dom ju.. Första gången dom är topplästa på aftonbladet.ses förstasida tror jag.

På den officiella sidan för Gates of Metal finns en länksamling med alla artiklar publicerade gällande ämnet.


Snurrar just nu; Diecast - Rise and Oppose
!
Edit: Den videon är jävligt underhållande, med ett gäng feta och/eller fula hårdrockare som gör parodi på HipHop videor med pool tema -skitbra!
Youtube har som vanligt svaret.

Inga kommentarer: