onsdag, maj 02, 2007

Grand Theft Parsons

Igårkväll när jag och tjejen -liksom för att cementera att vi förhoppningsvis är på rätt köl igen- skulle se på film och ha det lite trevligt fick jag välja rulle helt själv.
Självklart ville jag ta oskulden på min Tarantinobox, valde rullen längst bak i ena halvan. Grand Theft Parsons - featuring Johny Knoxville and Christina Applegate.
Ooh, det låter som att det kan bli kul!
Men, umm.. ja..
Kollade upp det på imdb nu och Tarantino är bara med bland special thanks tydligen..
filmen var ok, men inte mer än så. visst kul plot att sno sin bäste väns lik för att dra ut i öknen och bränna upp det, med alla förvecklingar det för med sig. man känner igen sig filmen igenom, alla har vi ju varit där..
nej, nu blir jag lite grinig. 2öl av 5 får den, bara för det!

Jag som gick och släpade en jävla gräsklippare hela dagen och nu skulle belönas el grande! Drack inte ens en öl när jag slavade med det utifall det skulle bli läge att dra ut med hojen lite..

1 kommentar:

niklas sa...

Myyyycket tråkigt när det händer, när man peppat loss som en dåre på att se en bra film på kvällen och sen är filmjäveln man valt ut medioker. Var är rättvisan i världen såna kvällar?