onsdag, april 18, 2007

Good shit can happen!

Igår fick jag äntligen ett slut på min svenskakurs. Fick ett G (tror lite att "fröken" ville bli av med mig..) tillsist, och det är jag nöjd med.
Skönt!

För att fira det stack jag och min kära sambo ner till ronneby på eftermiddagen för att kolla på hyosungen igen och deala lite med handlaren.
Fick ner priset ok, sen klämde vi med en jacka ett par byxor och förhoppningsvis ett par passande stövlar som kommmer på fredag till damen så hon kan åka med. Allt för bara 2k extra på priset.
Gårdagens provtur var riktigt skön också. Hittade inte som jag trodde på just den vägen jag valde men hamnade ändå på en kurvig och nästan helt (100% i min riktning!) trafikfri 70väg. Hojen kändes pigg och väldigt nätt och lättsvängd, som om den bara bad om att få piskas hårt och hänsynslöst genom kurvorna. Precis som det ska vara!
Ett års garanti fick jag också.

Fick tyvärr skiljas åt igen när det bar av mot kalmar, men nästa vecka..!

Vägen hem var vi trötta och den bjöd bara på tråkigheter som förstärktes mångfalt av tröttheten från bådas sidor. tryckte i mig en sån där nya energidricka burn på select i kalmar iaf och den piggade ju upp stämningen lite iaf.

Här ett par bilder på skönheten:
Smäcker!

Detta var under första provturen, nu har mätaren precis gått upp till ca 10 mil istället.

Här kändes det som hemma med en gång..

Lämnad ledsen kvar..

Hoppas på ett brev från bengans i lådan när jag kommer hem i em också, så är jag en lycklig man resten av dagen också!

Inga kommentarer: