torsdag, maj 10, 2007

När man var lite sken alltid solen

Det vet jag, för jag minns hur det var.

Idag knäckte jag displayen på min söta lilla Samsung D900..
Kom ihåg hur man aktiverar bt på den och var snabb att dra över alla bilder på minneskortet (dom på telefonen är inte synliga via bt, security by default- måste aktiveras där med) till min mac. Syncade även kalender och kontakter.
Vågade inte slå av blåtanden igen för då skulle jag säkert glömma bort hur man får igång den igen om jag kommer på att jag glömt nåt.
Som nyss tex när det slog mig att det ju är bilderna på telefonen som behöver räddas, inte dom på minneskortet. Ajdå, vilken tankevurpa!

Så nu ska jag rota fram en manual och slå på bluetooth synlighet för alla mina filer på luren också. Sen ska den in på service. Har extraförsäkring (självriskbefriad om jag minns rätt) så saken bör va rätt biff. Blir ändå av med den under helgen så kan lika väl lämna in den imorrn.


Undrar om den lilla saken försöker säga mig nåt...

Inga kommentarer: