tisdag, april 17, 2007

.

Idag är en riktigt pissig morgon.
Sitter och sörplar kaffet som är sådär smakmässigt och jävligt varmt temperaturmässigt, smular runt en bit gammal och otrevlig choklad i munnen samtidigt som hurt med nin snurrar i winamp och jag läser om snajdens välkomstmoët på nya jobbet.. Men det är inte därför jag skulle vilja börja om den här morgonen, det är bara bra för honom och jag unnar honom det helt! det förstärker bara uppgivenheten lite just nu..

Då som en räddande ängel hittar jag detta i min inkorg på gaymail Leveransbesked från bengans.se. Order.nr: [89868]
Din order har nu paketerats och skickats till adressen nedan.
...
690483 DARK TRANQUILLITY / FICTION LIMITED EDITION


YES! äntligen!

1 kommentar:

Anonym sa...

humm trodde dt´s skiva skulle komma först den 23 april i år, jaja bara att gratulera om du nu får den innan för den är ju redigt bra