onsdag, juni 14, 2006

Sommar sommar sommar

Blev ingen stereo till bilen igår, liljas hade klantat till det med datorerna och kunde bara ta emot kontantbetalningar.. Där ser man!
Inte heller nåt paket på bussgods hämtades, dom stängde när jag ville gå från jobbet.
Så idag blir det allt från igår plus att mina delar till hojjen jag väntat på så länge nu ligger och väntar på mig hos statoil i berga.
Sålde en kopia på mekhandboken idag dessutom, blev lite förvirrad av samtalet så den fick han skamligt billigt. Men det förlorar ju inte jag nåt på så sak samma..

Här bor jag:


Hade tänkt skriva en liten cgi app eller kanske nåt i perl eller php som hämtade koordinaterna till en angiven adress eller plats från eniro, men kommer fortfarande inte åt mina servrar så skiter i den lilla tankeövningen..

Nu är jag nog hojjlös snart.. Känns mysko, men ska försöka komma igång med motionskörningen med kinaminin på gocartbanan här i trakten iaf för att dämpa lite av körkåtheten som obevekligt infinner sig när det är fint väder av den här kalibern!

Kanske ska ta oskulden på årets badsäsong snart med nu när det är så varmt..

Inga kommentarer: