torsdag, juni 22, 2006

Favorit i repris, igen


Sveriges Radio P3 ska sända inspelningen med Dark Tranquillity på Gates of Metal 05 igen den 6 juli kl 21:03.

Bra skit, jag missade den förra gången tror jag.

Som om inte det vore nog var jag där, var trött och det var första spelningen för dagen och fullt dagsljus.
Musiken kom inte riktigt till sin rätt och jag var nog inte den enda som var 'lite trött'..

Det nya albumet börjar visst ta form, hoppas att man kan få tag på nåt smakprov snart!

Min närvaro på Peace & Love i Borlänge börjar verka mer och mer osannolik efterhand som tiden går dessutom.

Nu ska jag vrida på lite extra på Monochromatic Stains och drömma mig bort lite innan det är dags att ta tag i något nytt.

Fick min nya avgasventil till hojjen igår förresten och skruvade ihop den på kvällen, gick som en klocka!
Nu återstår och se om killen från Växjö fortfarande är sugen..

``what would give in first,
the body or the lash

Monochromatic stains

Who will cave in first,
the leader or the fake

Monochromatic stains

a sacrifice made to the loss of a mind
folly a man's demise``

Ibland blir jag bara så lycklig.
När jag som nu kommer och tänka på Tivolirocken juni förra året är ett sånt tillfälle!
mmm! :)

Inga kommentarer: