torsdag, juni 08, 2006

Cancer eater


Så heter första spåret på skivan med zao som jag tänkt lyssna in mig lite på idag.
The Fear Is What Keeps Us Here heter skivan.

Idag ska jag jobba som satan.
Ska kompensera lite för igår, kände ju verkligen att jag kanske skulle fått nåt gjort då.
Inte för att det i slutet på dagen känns så speciellt ofta.
Det är liksom på nåt sätt inte överdrivet tillfredsställande att först bli ustskälld av arga användare på telefon och sen kanske runda av dagen med att installera ett program hos nån eller felsöka en mus eller en skärm.

Nästa spår Physician Heal Thyself, bra med ös.. Inte jätterytmiskt, lite åt hållet The Dillinger Escape Plan och Horse the Band nästan.. Men inte så experimentellt som Horse.

Senaste tidens höjdpunkt på jobbet måste ha varit när jag scriptade lite på en Linuxserver här för att migrera lite popanvändare, då fick man tänka lite.. Trevligt!

Everything You Love Will Soon Fly Away, skönt ös.. Gillar trummorna mer och mer på den här skivan..
8 spår kvar nu att mumsa igenom, med det här tempot är dom avverkade innan frukost!
It's Hard Not To Shake With A Gun In Your Mouth, vilka sköna titlar :)

Nu är jag på spår 6 (Killing Time 'Til Its Time To Die) och det får markera halvvägs.
Hittills får nog den här skivan 3.5-4 syntharar av 5 möjliga syntharar i betyg..
Bra ös och inte för avancerat att slölyssna på med sköna stick i olika riktningar.

Inga kommentarer: