fredag, juni 30, 2006

Long time no blogg


Igår var jag och pratade med en studievägledare..
Blir lite distansstudier i höst för att komplettera upp gymnasiebetygen och sen får vi se i vår om jag går på det i lite större skala eller om det får fortsätta på samma nivå för att sen bli riktiga studier till hösten.

Så helt olikt mig att tänka såhär långt framåt i ett svep.
Men nu jävlar ska uppryckningen börja!

Just nu känner jag mig jävligt ambitiös och tror jag ska plugga upp mer än bara det absolut nädvändiga, men det brukar ju gå över när man väl börjar....

Folke Filbyter svänge förbi idag när jag cyklade till jobbet.
Han känns lite som en trevlig bekantskap i dessa tider..

Idag är min sista dag på jobbet innan första semesterrycket..
Börjar känna viss ångest inför hela semesterfenomenet..
Har aldrig haft semester förut och nu känns det tungt med att man måste göra en massa och det ska va kul och skit.
Livrädd för att jag bara kommer sitta och glo eller nåt.
Tänk om det regnar.
Tänk om bilen går sönder.
Tänk om...

Jaja, ska till ölands djuspark med tjejjen och kolla på fula djur med jättenos och huuge ass -om jag bara kunde komma på vad dom små satans asen heter!..
Doften av hundbajs, plastiga kulisser och halvdöda deprimerade djur kommer lätt väga upp allt mek som kommer av resan till Falun imorrn, eller hur...

Ska försöka blogga lite via mail från mobilen i sommar iaf, kommer nog bli ett tunnt lager på internettappen under perioder..

Goddamn! Jag som just känt att jag börjat få lite kläm på ncurses i c++..

Inga kommentarer: