måndag, september 15, 2008

Fortfarande här

Kom ut från sjukhuset utan varken större bröst eller ny näsa, men även utan några komplikationer så jag är rätt nöjd..
Imorrn plockar jag stygnen, och nu äter jag ytterst sällan verktabletter så det börjar ordna upp sig!

Skolan har kört igång med full fart och vi är någonstans halvvägs genom första kursen redan. Linux grundkurs, tur det med tanke på hur pigg jag varit till o från pga ljumsken..

Imorse upptäckte jag att min lina här äntligen kommit upp också.. Beställde i mitten av augusti med inkoppling till 1;a september, fick brev om att den skulle kopplas in 9;e och tillsist den 15;e funkade det.. Storslaget! :)

Börjar känna mig hemma i min lägenhet nu och någon slags vardagsrutin är väl i antågande..

Nu ropar böckerna på mig för en liten studiestund igen innan maten!

Andra bloggar om

Inga kommentarer: