onsdag, september 24, 2008

Ny lur

Som nybliven student har jag nu införskaffat en ny leksak..
Nämligen en sån här!

Ska inte tråka ut nån med hela specen, den kan man hitta lätt nog själv.

Jag har övervägt ett operatörsbyte en tid och när jag såg den här i butiken häromdan kunde jag bara inte slita mig.. Så sedan dess har jag researchat och jämfört med andra mobiler jag övervägt. Måste säga att omdömena om man kollar runt lite hos killen på nätet är väldigt positiva!
Så idag gick jag en snabbis till skolan på eftermiddagen och satt där lite (hade inget att göra, men ville kolla ett par saker med vår lärare) innan jag halvsprang tvärs över stan till telefonaffären..

Blir bara mer och mer förtjust! Det här blir nog en riktigt trivsam bekantskap.

Nu ska jag försöka slita mig lite från den och fixa nåt att äta, hur nu det ska gå till.. :)


Andra bloggar om , ,

Inga kommentarer: