torsdag, december 21, 2006

Skrivbordsmodd!

Nu jävlar rann det över och jag har moddat mitt skrivbord.
Känns bra!

Undrar lite hur det här med möbelinstallatörer är egentligen, varför dom är så bittra..
Min teori är att det är som med sportkommentatorer, som är misslyckade idrottare själva. Mao att dom skulle vara misslyckade snickare.

Jag menar är man så jävla serviceminded att man MÅSTE sätta höj och sänk grejen på höger sida med motivationen att dom flesta är högerhänta!?
-"men jag är inte..."
-"nej, men nu sitter den där!"
-"ok, men jag åker ju in i den hela tiden, jag ska sitta där liksom.."
samma jävla svar!

Nu är redan mitt högra armstöd småmongo efter all närkontakt men sak samma.

En kolla kom just in och läckte att hon tappat sin telefon i toaletten.
"men jag hade inte kissat"
funkar enligt henne skitbra, men ligger på torkning nu.. Det ni!

Inga kommentarer: