måndag, december 04, 2006

Da Vinci koden

Så såg vi den tillsist igår, jag och tjejjen.
Vet inte om det var den slutgiltiga versionen för den var kortare än omslaget hävdade och inte heller om det var en kass rip, för den hade lite VHSkänsla över sig..
Även om den saknar en hel del av boken tyckte jag ändå den var bra som film.
Kanske var det glöggen eller julmarknaden och allt pyntet som fick mig så generös men 4/5 kändes den helt klart värt. Eller var det dom rent sjukligt låga förväntningarna kanske?

I fredags tokpluggade jag och skrev fram till nån gång innan 00 precis tror jag och hann min deadline på den senaste skrivuppgiften. 2 av 5 klara! Vet inte om jag får godkänt ännu iof, bägge delarna var lite korta men ville inte fylla ut dom med massa skit bara..

Dark Tranquillity har förrsten fått en officiell kanal på youtube! Länk!

Här kommer en liten inblick i studiosessionerna från inspelningen av nya skivan, nu börjar jag bli ruggigt sugen!


Spana även in videon till The New Build regisserad av Roger Johansson som jag träffade och snackade lite med om den på Gates of Metal 05.. Skön kille! Arg som ett bi för han blivit lovad en sån munkjacka som jag hade men dom tog slut.. heheh..

`I don´t ever want to see you
doing all the same things as me
Don’t ever let this be you
knowing what it is that drives me`

Det är sommaren 05 för mig det!

Inga kommentarer: