fredag, december 22, 2006

En liten stund med nya telefonen

Har inte hunnit känna efter så mycket på den ännu, tagit av skyddsplasten, tagit ett par bilder och vanliga användandet hit och dit. Inte ens hunnit packa upp o stoppa i minneskortet..
Insett att alla mina nummer låg på den gamla telefonen och inte SIM;et..

Men änsålänge måste jag säga att jag verkligen älskar den här lille jäveln!

Svart, tunn och smidig.

Gillar till och med den dynamiska bakgrunden uGo, som jag trodde skulle hatas hårt.
Vivid 3D text har jag inte riktigt kommit till ro med, men antingen vänjer man sig väl eller så ska jag hitta nåt sätt o disable;a den på.

Har inte hunnit prova dokummentläsaren ännu, men den stödjer MS Office formaten, och PDF bla.

Funkar inte att ladda upp bilder nu igen, så kommer inga testfoton eller bilder på skärmen.. Får bli en liten kort post bara.
Men en tvkabel känns iaf som ett tvunget inköp inom en snar framtid..
Lista på alla funktioner o sånt här.
Men den innehåller allt det vanliga, 3.1 Megapixels kamera med auto focus och makro(helt klart godkänt), wap, java, mediaspelare, kalender synkronisering med pc osv..

1 kommentar:

robin engström sa...

kolla om du kan skicka alla dina kontakter via bluetooth. dom ligger ju (förhoppningsvis) som vCard i gamla telefonen så då är det fritt fram att skicka mellan fabrikat/modeller osv.