onsdag, december 06, 2006

Ny jacka

I förrgår när jag var med damen på hm hittade jag denna lilla bit..
Var där igen på lunchen igår för att prova lite mer och hänga undan den till kvällen.
Måste kolla så det ryms en munkjacka under eftersom det är nåt jag använder rätt flitigt..
Satt skönt och ser imho riktigt bra ut, känns jag helt enkelt.
kragen border varit nerfälld på bildenKragen skulle väl ha varit nerfälld, ville se hur den satt uppåt bara..

Är tillfällen som detta när jag ser mig själv på bild jag inser att det börjar bli dags att klippa mig snart..
Föredrar dagar med frisyr som Plupp framför den liggande mössan jag får av just mössan allt för ofta.

580 nånting kronor inklusive ett nagellack till tjejen tack vare hennes 20% lapp, känns som en rätt bra affär!

2 kommentarer:

/dr Hossmo sa...

finfin frilla ju... ser ut som en riktig ramonesare :) det gillas.



Sen behöver du skriva om alla åäö i dsin template.

sner0 sa...

Jag vet och det uppskattas inte! - gällande frisyren.
Och gällande templaten så shhh, försöker låtsas som att jag inte märkt det.. Orkar inte just nu.