onsdag, maj 24, 2006

Det kommer bli en tung helg!

Imorrn kommer tjejjens familj ner från Falun och ska hälsa på.
Som om inte de skulle vara jobbigt nog -märker otroligt tydligt när jag träffar hennes familj att jag är ensambarn- så håller jag på och blir sjuk igen..

Klibbiga varma ögon, ont i hals och öron, matt, trött och lättretlig.
Alla dom klassiska symptomen på vad som är i annalkande..

Kommer bli extra svårt att vara sådär glad och trevlig mot tjuriga användare idag tror jag..

Lite trött på "prästbilden" i min profil, så tar den här jag hittade på telefonen.

Och, nej -det är inte påskgardiner.
Råkar bara vara nåt skit som blivit över sen flytten och numera hänger på 3kvart i mitt och min kollegas rum..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det med svärmorsbesöket?

sner0 sa...

Det blev kortare än beräknat, men gick över förväntan..