lördag, oktober 04, 2008

Dagen efter första tentaslasken

Det märks att det var ett tag sen jag drack pga tabletter och allt.
Ingen tolerans men samma tempo :)

Det intressanta är att jag som blir åksjuk klarade turandet galant och njöt tillochmed av gungandet i kombination med ölen. Det njöt vi av från strax efter 12 till 16 eller när nu pengarna tog slut.

På nåt sätt hamnade vi sen hemma hos mig, det går visst o festa i min lilla lucka med!
Efter ett tag fick jag problem med dubbelsyn av någon anledning, så när guitar hero kom fram blev det klurigt.

Ungefär här blev jag otroligt åksjuk av att se fisken lira dragonforce på medel i kombination med sagda dubbelsyn..Det blev bara lite för många färgglada prickar som snurrade omkring.

Men sen klarnade det upp lite och jag hakade på in mot staden och vi hamnade tillsist på nån äcklig liten rnb-klubb i en källare. Dom som vet nåt om appsolut vet åt vilket håll jag menar att det var.. Får enorm ångest av vakter med tjocka guldkedjor..

En annan intressant notis med kvällen..
och ja, det är en burk bostongurka i bakgrunden, men det var inte det enda som var fel med den shotten.. stackars kille!





Andra bloggar om ,

Inga kommentarer: