måndag, oktober 20, 2008

Favorit i repris

I helgen var jag hemma i kalmar/på öland.
Det i sig var kanske inte så kul av olika skäl som jag inte tänker gå in närmre på..

Saker och ting förändras, så är det bara. Men ibland är det jobbigare än annars.

En sak som däremot var väldigt trevligt var min och en polares lilla touringvända upp till norra udden i söndags. Det blåste nåt jävulskt, men det gjorde inte så mycket. Underbar tur som replikerar en vi gjorde 2005, men med lite mindre problem den här gången ;)

Här kommer några ströbilder jag tog i helgen..


Orkade inte rotera bilden på detta under av småländsk byggkonst!


Från touringen:
Mc vid sjöstugan i byxelkrok.

Motorcyklar med okänd läderlapp.

Sjösjukan och mc i motljus.

Den obligatoriska bilden framför fyren. (notera den framgrävda gamla offspringmunkjackan som dagen till ära fick agera tilläggsisolering och vindfång. Den köptes i samband med en spelning på annexet om jag minns rätt..)

Snabbstopp vid sandvikskvarn hanns också med.

Toppfarten var väl inget att skryta med, men vi höll däremot en rätt bra snitthastighet :)
Som vanligt är det ju tidspress hemåt också..

Nu sitter jag här i helsingborg igen, pengarna är slut, kaffet är snart slut, lusten är lite slut också och på torsdag är det tenta på FreeBSD. Den ska firas!
Har bestämt mig att inte handla någon mat förrän jag får nya fräsha pengar av csn, så nu får det snålas..

Dagens låt: The Offspring - All I want.. :)


Andra bloggar om , ,

1 kommentar:

Frid sa...

var en trevlig men vindig tur