onsdag, februari 20, 2008

Friends shared items i google reader

nån gång för nån dag sen så märkte jag att min google reader gått över till att använda svenska i interfacet. tänkte inte mer på det.
sen märkte jag att mina "friends shared items" var borta.. Ledsamt tänkte jag.

Samtidigt har det ju varit mycket snack om det och att man inte kunnat välja om man vill visa sina shared items med alla i kontaktlistan som råkar köra readern. (nu kan man..)

Men! idag såg jag att en föredetta kollega hävdade på icq att dom var tillbaka.
Loggade in för att kolla, men dom var borta. Tröttnade på svenska o gick tillbaka till engelska när jag ändå höll på. vips så var mina vänners delade objekt där igen! (gissa varför jag kör engelska i interfacet.. ;)

Laddades om bara tänkte jag, men bytte till svenska igen, borta. engelska, där.

Mycket skumt..

Tillägg 2008-02-20 12:51;
Man kan fortfarande se sina vänners delade objekt om man väljer visa alla.
Det verkar mao bara som att själva länkarna saknas i den svenska översättningen..

Inga kommentarer: