fredag, juli 18, 2008

Nu börjar det kanske röra på sig

Har ju sen ett tag tillbaka varit bestämd att köpa en macbook pro inför studierna i höst, men så fick jag reda på att det nog skulle komma en rejäl uppfräschning av deras bärbara. Så jag avvaktade lite, och avvaktade lite..

Sen kom det läckta skal och rapporter om nyrelease under Q3.
I måndags kom ju äntligen intels lansering av montevinaplattformen också, vilken varit sen. Nu idag detta på macrumors.com!

Så nu äntligen kanske det börjar röra på sig!

Är ju lite orolig att jag inte kommer hinna vänta eftersom jag känner mig ganska tvungen att ha min nya dator _innan_ jag börjar plugga..


Dags nu att ta tag lite i köksgörat kanske, så man får lite mat i sig. Köpte Resident Evil 4 till Wiin i eftermiddags till kanonpris, så chansen är stor att det blir lite zombiejakt ikväll! :)

Inga kommentarer: