måndag, mars 10, 2008

ingen hjälte, ännu iaf

Ok, så i lördags var jag typ klar med min inlämningsuppgift i psykologin så jag tyckte det var dags.
Bilade in till staden och gick via en lite dyrare spelbutik utan lagerhållning till onoff där jag gjorde ett klipp på Guitar Hero 3 för en 750lapp..

Väl hemma avklarades studierna raskt (nåja) och sedan alla andra måsten.

Klockan halv tre, en flaska vin och några öl senare körde vi fast på Raining Blood med Slayer. Då hade vi visserligen tagit en paus mellan åtta och halv tio när det var hemskheter på tv som jag hade lovat o ställa upp på.. Men efter sammanlagt sex timmar kände man sig rätt nöjd ändå :)

puh.

1 kommentar:

/dr Hossmo sa...

Det var väl inte en dagjävel för tidigt iaf... :) Den mest gitarrbaserade snubben jag känner nu för tiden tar längst tid på sig att skaffa SPELET.

Jag bevittnade oxå samhällets förfall mellan 20 och en bit framöver... bedrövliga mavvafakkas i det där programmet alltså.

Det fanns ju dock en höjdpukt i programmet, den plastikopererade predikanten fick äta. det var vackert på ngt sätt.