onsdag, februari 11, 2009

Mer spelning!

Så igår var det dags igen..
Höjdpunkten på spelningen var såklart Sonic Syndicate, men Deathstars var långt över förväntan och riktigt tunga och kul live. En glädjande men förvånande sak var ju dessutom att tom förbandet, Marionette var riktigt bra! :) Spana in dom!

Sonics spelning började bra då jag och polarens lillsys småmoshade lite redan första låten och nån sätter en armbåge i ögat på mig så det murar igen helt haha.. Men det är skit som händer och gick över efter några låtar.

Eftersom jag är helt slut och belåten idag efter att vi efterfestade till 06 och sen fick lite sömn så blir det som vanligt bara lite suddiga bilder.. Marionette fick jag tyvärr ingen bild på då vi lyssnade på dom från baren. Håll tillgodo!








En kul grej var att deathstars tillägnade en av dom sista låtarna till blondinbella, nämligen blood stains blondes haha :)


Andra bloggar om , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg märkning av bilderna och mäkta ambitiöst att sätta den på mobilbilder. =)

sner0 sa...

hehe, gick av bara farten när jag ändå resajsade i ps :)