tisdag, januari 30, 2007

Nu är den såld..
För en postväxel och några futtiga femhundringar!
Trodde aldrig jag skulle gå ner i pris, men ville hellre bli av med den än o ha den stående en massa för nån tusenlapp hit eller dit. Dessutom glömde köparen ta depåstödet (jag glömde det just då med) så det kan jag trösta mig med.. Har nu ett kapell och lite lås som behöver fyllas ut med ny motorcykel...
Måste blogga lite bilder på min älskling nu när hon inte är kvar med oss längre.





Han snackade iaf om att ta med henne ut på bana, något som jag alltid velat. Det är bra. Nog en bra kille som kommer ta väl hand om henne..

Men visst fan känns det lite vemodigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha bara att börja leta efter något nytt då :=) svårt med försäkring bara nu med tanke på om det blir höjning eller ej